Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Individualni treninzi

Personalni, lični ili individualni fitnes trener su sinonimi za osobu koja je stručnjak iz oblasti fitnesa i koja sa klijentom u radu "jedan na jedan" sporovodi program individualnih treninga usmeren ka klijentovim potrebama i željama...
Detaljno >>>

Vesti i zanimljivosti.

Mršavljenje posle porođaja
Mršavljenje nakon carskog reza
Kako smršati posle trudnoće

 

 

      Promene koje se dešavaju kod žena za vreme trudnoće i nakon porođaja, a odnose se na strukturu tkiva, povećanje kapilarne mreže, hormonalni status u poređenju sa vizuelnom figurom žene, kojom većina nije zadovoljna, nose u sebi veliku dozu agensnosti i mogućnosti za mršavljenje. Priroda se pobrinula da senzibilnost organizma na impulse koji dolaze spolja, konkretno fizička aktivnost, bude  na visokom nivou kompatibilnosti sa željom majke da smrša i ponovo povrati savršenu figuru. Ovde posebno ističemo da je najbolji  period za mršavljenje od 5- 10 meseca nakon porođaja . Fizička aktivnost u nekom intenzivnijem obimu nije preporučljiva u prva 4 meseca nakon porođaja, zbog mogućeg uticaja na kvalitet mleka koje mršavljenje moze eventualno da uzrokuje . Zato je za žene koje imaju nameru da povrate vitku liniju i smršaju veoma bitno da iskoriste period  od 5-10 meseca i da u strucno koncipiranom individualnom treningu  optimizuju svoj organizam. Ovi principi se razlikuju  kod žena koje su se porodile carskim rezom,jer je tada vrlo bitno voditi računa o amplitudama,intezitetu i izboru vežbi. Pokazalo se da nakon 10-tog meseca organizam kao da sam sebe remodeluje i sam put povratka na fizički status  pre trudnoće i mršavljenje  čini težim. To u praksi znači da je potreban koji mesec više da bi se ostvarilo zdravo mršavljenje, zapreminsko umanjenje tela, mišićna vlakna učinila kompaktnim i dobila snaga koja obezbeđuje ogromnu energiju za obaveze koje slede u nastavku života porodilje.

 

 

 

© sva prava zadržana :: izradio KompArt